U mag ervan uitgaan dat wij als fysiotherapeuten ons vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop wij met u omgaan, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.
Klachtenregeling bij Fysio043
Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw behandelende fysiotherapeut zelf of, als u dat prettiger vindt, met een andere fysiotherapeut uit de praktijk. Wij zijn altijd bereid om hiervoor tijd vrij te maken en om samen naar een oplossing te zoeken. Indien u dat prettig vindt, kunt u iemand meenemen naar het gesprek of vragen om een onafhankelijke bemiddelaar. Ook is het mogelijk om uw klacht eerst uit te leggen in een brief.
Levert een persoonlijk gesprek of bemiddeling niet het gewenste resultaat op, dan kunt u gebruik maken van een klachtenprocedure. U kunt hiervoor het Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) inschakelen. Relevante telefoonnummers en adressen vindt u ook op het internet bij de KNGF (de beroepsvereniging van fysiotherapeuten).
Deze therapeuten kunnen u helpen
Klantervaringen
In dit interview is een tevreden cliënt van Fysio043 aan het woord. Zij is behandeld voor cuff rupturen in beide schouders waar zij dagelijks veel pijn door ervaarde. In combinatie…
lees meer
In januari 2021 kreeg hij een beroerte (CVA) en was zijn linkerzijde volledig verlamd. Het werd tijd om te revalideren en omdat hij te veel last had van heimwee heeft…
lees meer
Miranda heeft er niet één maar twee keer mee te maken gekregen: een frozen shoulder. Bij een frozen shoulder kunt of durft u door de pijn in uw schouder uw…
lees meer